Informatie

Algemene voorwaarden

  • Ik werk alleen op afspraak. U dient op tijd voor uw afspraak aanwezig te zijn. Ik kan dan de planning efficiënter uitvoeren en krijgt iedereen de aandacht voor zijn/haar behandeling waarvoor gereserveerd is.
  • Wanneer u te laat komt gaat de tijd dat u te laat bent af van de behandeltijd. De behandeling wordt echter wel volledig in rekening gebracht.
  • Bent u verhinderd dan dient u dit uiterlijk vóór 48 uur van de afspraak te melden!
  • Wordt de afspraak 24 uur van te voren afgezegd dan wordt de behandeling voor de helft in rekening gebracht.
  • Bij afmelding op dezelfde dag van de afspraak en niet op de afspraak verschijnen zonder afmelding (no show) wordt de voor de behandeling gereserveerde tijd volledig in rekening gebracht bij de cliënt.
  • Francien’s Voetzorg is in het weekend gesloten en telefonisch niet bereikbaar. Als de afspraak op maandag is, dan dient u zich op vrijdag vóór 17.00 uur af te melden. Een afmelding in het weekend is te laat.
  • De behandeling kan alleen met een pinbetaling afgerekend worden (met betaalpas, maar niet met een credit card). In verband met de veiligheid wordt contant geld niet geaccepteerd.

Garantie

  • Indien u een klacht heeft over een behandeling, dan kan binnen 7 werkdagen schriftelijk gemeld worden aan Francien’s Voetzorg.
  • De cliënt krijgt binnen 7 werkdagen, na ontvangst van deze klacht, een adequaat antwoord.
  • Bij een gegronde klacht zal de behandeling nogmaals uitgevoerd worden maar niet in rekening gebracht worden.
  • Prijswijzingen en/of fouten voorbehouden.

Persoonsgegevens en privacy

Om mijn werk als zelfstandige zorgverlener uit te voeren ben ik verantwoordelijk voor het verwerken van persoonsgegevens van cliënten. In de op 28-02-2021 opgestelde privacyverklaring omschrijf ik welke maatregelen ik neem om de privacy van de betrokkenen zoveel mogelijk te waarborgen. Dit doe ik volgens de richtlijnen van de wet AVG.

Volgens de wet AVG ben ik verplicht om vooraf aan het verlenen van zorg toestemming te vragen aan de cliënt voor het verwerken van persoonsgegevens. Om aan te tonen dat mijn verantwoordelijkheden en de rechten van de cliënt zijn besproken, bied ik een privacyverklaring ter ondertekening aan de cliënt aan.

De cliënt gaat door het ondertekenen van de privacyverklaring akkoord met het genoemde privacybeleid en geeft aan kennis te hebben van alle rechten die hij/zij heeft met betrekking tot de persoonsgegevens.

Ik wil een afspraak